Racersejlspræstation uden besværlighederne fra et rent slalomsejl. 2 knaster og en smallere forligsmuffe gør V8’eren nemmere at rigge, jibbe og starte end et rent racersejl.
Lad dog ikke brugervenligheden narre dig, V8 kan holde sig selv omkring en racerbane og kan prale af endnu bedre tidlig planlægning end selv de mest avancerede slalomsejl. Perfekt egnet til foil eller finne.
V8 har deres brugerdefinerede, indvendigt laminerede øvre paneler til lyse farver, der holder, og deres dobbelte forligskonstruktion, som deles med V8 Flight.
De øverste paneler har INTERNT TRYKTE LAMINERET FILM for at producere den sprødeste, mest responsive følelse og lyse farver, som vil stå tidens tand.
Et dobbelt forligspanel bestående af et overlejret monofilmpanel og et X-Ply-panel giver fremragende stingfastholdelsesegenskaber, for øget styrke i dette ekstremt belastede område af sejlet, og den responsive belastningsfordelingsydelse, som ved brug af et enkelt panel uden kryds -syning tillader.
Størrelse |
Luff (CM) |
Bom (CM) |
Base |
Vægt (KG) |
Battens |
Cambers |
Ideel Mast |
Alternativ Mast |
Top Finishing |
---|
5.7 |
413 |
182/188 |
14 |
4.1 |
7 |
2 |
400 RDM |
- |
Fixed Head |
6.2 |
430 |
188/194 |
30/0 |
4.5 |
7 |
2 |
400 RDM |
430 RDM/SDM |
Fixed Head |
6.7 |
448 |
193/199 |
18 |
4.7 |
7 |
2 |
430 RDM/SDM |
- |
Fixed Head |
7.2 |
467 |
198/204 |
8 |
4.8 |
7 |
2 |
460 SDM |
- |
Fixed Head |
7.7 |
486 |
203/209 |
26 |
5.0 |
7 |
2 |
460 SDM |
- |
Fixed Head |
8.2 |
505 |
207/213 |
16 |
5.2 |
7 |
2 |
490 SDM |
- |
Fixed Head |
8.7 |
522 |
213/220 |
32/2 |
5.4 |
7 |
2 |
490 SDM |
520 SDM |
Fixed Head |
9.4 |
540 |
218/225 |
20 |
5.6 |
7 |
2 |
520 SDM |
- |
Fixed Head |