Fuldstændig nydesignet til 2023, deres mest teknologisk udviklet foilsejl nogensinde.
Designet med vores nye state-of-the-art 3D-designsoftware.
Hele sejlet er modelleret i 3D i dets faktiske flyvende form med twist og forligskurve taget højde for.
Firedobbelt forligspaneler, justeret med højeste belastning.
Fuld carbon lægter over bommen for ultimativ ydeevne og vægt.
Specifikt tunet til Foil Slalom, et sejl med højt aspektforhold med en bedre udløsning i midten af agtergle for at forbedre acceleration og sidevinds ydeevne.
Det mest vindende løb Sejl-evolution på planeten
RS har flere verdenstitler og hastighedsrekorder end noget andet racersejl gennem de sidste 20 år.
Quadruple Luff Construction
4 niveauer af materialer udgør forligsmuffen for at øge styrke og bæreevne i dette kritiske område med høj belastning af sejlet. Dette fornærmes design giver os mulighed for at bære en maksimal mængde downhaul spænding og reducerer i høj grad stræk i forlige ærmer området, hvilket øger ydeevnen.
6 Lægtedesign
Da foilsejlet ikke behøver en sådan vægt på kontrol, var de i stand til at reducere RS:Flight til 6 lægter, hvilket reducerede unødvendig vægt og gav sejlet en blødere fornemmelse og bedre pumpe-/gippeevner.
Airflow Batten Layout
Lægter udlægges på en aerodynamisk korrekt måde under hensyntagen til sejlets rive under sejlads. Dette forbedrer luftstrømmen, giver mulighed for lettere rotation og hurtigere acceleration.
Forkant Rib
Carbonribber syet på den øverste ærmes forkant stabiliserer denne kritiske sektion af profilen på de højeste lægter, hvor der ikke bruges riller.
Dette hjælper med at holde sejlets profil ren, hvilket reducerer modstanden, tillader højere tophastighed og sikrer korrekt rotation.
High Aspect Design
Konturen af RS:Flight er meget højere end RS:Racing-konturen. Dette gør det muligt for sejlet at drage maksimal fordel af hvert vindstød og fremmer maksimal hastighed og op-/nedvindsydelse.
Tight Leech Design
Designet udelukkende til foil free-race, RS:Flight udnytter fordelene ved designfunktioner, som ikke er optimale at bruge på finnesejl på grund af behovet for kontrol og vindudløsning over chop, når du bruger en finne. Derfor har RS:Flight alle de designfordele, der er anført ovenfor, for at opnå maksimal ydeevne, når den bruges til at drive et racerbræt af ren folie.
Størrelse |
Luff (CM) |
Bom (CM) |
Base (CM) |
Battens |
Cambers |
Ideel Mast |
Alternativ Mast |
Top Finishing |
---|
4.5 |
398 |
158 |
28 |
6 |
4 |
370 RDM |
- |
Fixed Head |
5.1 |
420 |
166 |
20 |
6 |
4 |
400 RDM |
- |
Fixed Head |
5.7 |
446 |
174-176 |
16 |
7 |
4 |
430 RDM |
- |
Fixed Head |
6.7 |
488 |
186-188 |
28 |
7 |
4 |
460 SDM |
- |
Fixed Head |
7.7 |
526 |
198-200 |
6/36 |
7 |
4 |
520 SDM |
490 SDM |
Fixed Head |
8.7 |
556 |
205-207 |
6/36 |
7 |
4 |
550 SDM |
520 SDM |
Fixed Head |
10.0 |
594 |
232 |
44 |
7 |
4 |
550 SDM |
- |
Fixed Head |